
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:176
فهرست
فصل اول
مقدمه تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 بیان مسئله
3-1 اهداف تحقیق
4-1 اهمیت موضوع تحقیق
5-1 فرضیه&zwnj های تحقیق
6-1 تعریف عملیاتی مفاهیم و متغیرها
فصل دوم
الف) ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه
2-2 تاریخچة شروع کتاب&zwnj نویسی برای کودکان در ایران
3-2 اشاره به مسئله کتاب و کتابخانه در دیگر کشورهای جهان
4-2 ادبیات کودکان و اهداف آن
5-2 اهمیت مطالعه
6-2 ویژگی و معیارهای اساسی کتاب کودک
7-2 راههای ایجاد عادت به مطالعه در کودکان
8-2 رغبت&zwnj های مطالعه در کودکان و نوجوانان چیست
فصل سوم
روش تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 جامعه آماری
3-3 نمونه و روش نمونه&zwnj گیری
4-3 ابزار اندازه&zwnj گیری
5-3 روش جمع&zwnj آوری اطلاعات
6-3 روش آماری تحقیق
فصل چهارم
تحلیل یافته&zwnj های تحقیق
1-4 مقدمه
2-4 طبقه&zwnj بندی داده&zwnj ها
3-4 اجرای آزمون آماری خی دو ( )
4-4 بررسی وضعیت هر یک از فرضیه&zwnj های تحقیق
فصل پنجم
نتایج تحقیق
1-5 بحث و نتیجه&zwnj گیری
2-5 محدودیتهای تحقیق
3-5 پیشنهادهای تحقیق
فصل ششم
خلاصة تحقیق
مقدم
در دو قرن اخیر که سرعت پیشرفت بشر به واسطة پیدایش ابزار جدید ارتباط جمعی از قبیل روزنامه، مجلات، رادیو و تلویزیون و... و دگرگونی عمیق و شیوة چاپ و نشر کتب بیشتر گردیده و آموزش به نوعی عمومیت تامی یافته است نقش کتاب و کتابخوانی اهمیت و درخشش ویژه داشته است و توجه این موضوع نظر علمای تعلیم و تربیت را به خود جلب نموده تا جایی که رشتة تخصصی روشهای مطالعه عنوان یکی از شاخه&zwnj های آموزش گردیده است و عده&zwnj ای از علمای تربیتی به تحقیق و بررسی آن مشغول شدند و نتایج پژوهشهای اکثر ایشان به صورت مختلف چاپ و نشر شده است آنچه را که اکثر محققین بر آن معتقدند این است که در جهان متغیر عصر حاضر که هر روز در زمینه&zwnj های علمی &ndash سیاسی &ndash اقتصادی &ndash هنری دگرگونی تازه&zwnj ای رخ می&zwnj دهد کتاب و مطالعه دیگر کار افراد ویژه نیست بلکه هر شخصی در هر موقعیت و در هر مقام و شغلی نیازمند به مطالعه و خواندن مستمر است و باید بطور مرتب مقداری از وقت روزانة خود را به خواندن مطالب کتب و روزنامه&zwnj ها و مجلات اختصاص دهد شک نیست که اگر دانش&zwnj آموزان به روزنامه&zwnj خوانی و مطالعة کتب خود گیرند و هر روز که از عمرشان می&zwnj گذرد مقداری بر سطح آگاهیشان افزوده گردد می&zwnj توانند به عنوان افرادی آگاه و بصیر جامعه خود را به سوی پیشرفت و ترقی سوق دهند.
کتابخوانی انسان را در تعیین سرنوشت خود و جامعة خویش شریک می&zwnj کند حس همنوع&zwnj دوستی و خیرخواهی را برمی&zwnj انگیزد، قوة ابتکار و خلاقیت، روحیة آزادی&zwnj خواهی و بزرگ&zwnj منشی را تقویت می&zwnj کند. خواندن و مطالعه در نزد انسان یک توانایی اکتسابی است که هر چه فرد در آن بیشتر تمرین کند تبحّر بیشتری کسب می&zwnj نماید تمام کسانی که با سرعت و علاقه به خواندن می&zwnj پردازند سالها تجربة مطالعه و کتابخوانی از همان دوران کودکی داشته&zwnj اند بنابراین هر چه انسان بیشتر مطالعه کند و با کتاب و سایر مطالب خواندنی بیشتر سر و کار داشته باشد بر فنون و روشهای درست و تسریع مطالعه تسلط بیشتری پیدا می&zwnj کند و بهتر می&zwnj آموزد که چگونه بر مشکلات سریع&zwnj خوانی غلبه کند همچنین ایجاد علاقمندی و عادت به مطالعه بایستی قسمتی از برنامه مؤسسات آموزشی، کودکستانها، مدارس ابتدائی و متوسطه باشد و در هر سنی مطابق با امکانات و احتیاجات همان سن کار مداوم و مطابق با برنامة معین انجام گیرد.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-104475-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%87%d9%85%d9%8a%d8%aa-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%83%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/
- ۹۵/۰۶/۲۳